Icon

Når en virksomhed står over for en erhvervsflytning, kan det ofte virke som en uoverskuelig og krævende opgave. Det behøver det ikke at være med os som samarbejdspartnere. Vi har stor erfaring med at hjælpe store og små firmaer med erhvervsflytninger - og vi lytter altid til jeres behov og eventuelle bekymringer forbundet med flytningen.

Vi varetager både interne kontorflytninger og totale firmaflytninger, hvor hele virksomheden skal flytte til en ny adresse. Bliv klogere på de to ydelser nedenfor.

erhvervsflyt

Kontorflytning

Kontorflytninger kræver en del logistik og organisering, da denne type flytning indebærer, at hele infrastrukturen skal flyttes og pakkes sikkert, før I kan komme ordentligt på plads i det nye kontor. Ved kontorflytninger varetager Flyt og Fragt nedpakning, flytning og udpakning af blandt andet:

  1. IT-udstyr
  2. Arkiver
  3. Computere
  4. Møbler
  5. ...og alle de andre småting, der er på jeres kontor.

Vi stiller naturligvis rummelige og slidstærke flyttekasser til rådighed. Har I særlige forespørgsler eller spørgsmål til kontorflytningen, udformer vi naturligvis en skræddersyet flytteløsning, der passer til jeres behov. 

erhvervsflytning

Firmaflytning

En firmaflytning indebærer, at hele jeres firma skal flytte adresse. Firmaflytningen kan tilrettelægges således, at alt er flyttet på plads i det nye sted, når I kommer tilbage fra weekenden.

Vores fornemmeste opgave er at sørge for, at firmaflytningen forløber så problemfrit som muligt. Da firmaflytninger ofte indebærer en del koordinering, gør vi meget ud af at planlægge hele forløbet bedst muligt. 

Især ved de store firmaflytninger gør vi meget ud af at rådgive jer i, hvordan I bedst muligt forbereder firmaflytningen. Omfanget af en firmaflytning varierer meget, og vi laver derfor også her et skræddersyet tilbud, der indfrier alle jeres behov.

Ofte kan der være brug for opbevaring i forbindelse med firmaflytningen. Læs her om vores lagerhotel.

erhvervsflytninger

Bliv klogere på

...om vi er jeres foretrukne flyttepartner.

Vores konsulenter sidder klar ved telefonerne til at tale om jeres kommende erhvervsflytning. I kan ringe 24 timer i døgnet, men I kan også sende en mail med jeres spørgsmål, som vi besvarer af bedste evne - hurtigst muligt.

Forsikring & garanti

Hos os er du både transportforsikret og flytteforsikret. Flyt & Fragt opfylder desuden alle gældende forsikringsbetingelser, så du kan føle dig tryg ved et samarbejde.

"Da vi i 2015 skulle flytte Oberthurs danske afdeling til en ny adresse i Rødovre, valgte vi Flyt & Fragt til opgaven. Det viste sig at være den helt rigtige beslutning for os. De håndterede firmaflytningen virkelig godt. Vi er over 100 medarbejdere, og skulle flytte fra 4000 m2 til 2000 m2. Udover selve flytningen, havde vi også et stort overskud af møbler, der skulle til andre Oberthur kontorer i udlandet, samt en del der skulle kasseres og køres til forskellige genbrugssteder. Den krævede en del logistik udover det aftalte - men Flyt & Fragt hjalp med det hele.

Alt fungerede som det skulle, både før flytningen, under flytningen og efterfølgende. Alle var topprofessionelle, søde, hjælpsomme og fleksible, og de passede godt på vores ting. Skal vi nogensinde flytte herfra, så ringer vi helt sikkert til Flyt & Fragt igen."

 

Helle Bjerregaard, PA and Market Assistant
Oberthur Technologies A/S